Skip to main content
virtual-academy
You are not logged in. (Log in)
  • English ‎(en)‎
    • English ‎(en)‎
    • Slovenčina ‎(sk)‎

Virtual academy ®

Page path
  • Home / ►
  • Courses / ►
  • Fyzika / ►
  • Fyzika 02
Mechanika kvapalín
Summary
Self enrolment
Testy 02
Summary
Self enrolment
Vlastnosti a štruktúra látok
Summary
Self enrolment
Pracovné listy
Summary
Self enrolment
Vnútorná energia, práca, teplo
Summary
Self enrolment
Plynné látky
Summary
Self enrolment
Kruhový dej s osamelým plynom
Summary
Self enrolment
Pevné látky
Summary
Self enrolment
Zmena skupenstva
Summary
Self enrolment
Elektrické pole
Summary
Self enrolment
Vznik elektrického prúdu
Summary
Self enrolment
Elektrický prúd v kovoch
Summary
Self enrolment
Elektrický prúd v polovodičoch
Summary
Self enrolment
Elektrický prúd v elektrolytoch
Summary
Self enrolment
Elektrický prúd v plynoch
Summary
Self enrolment
Stacionárne magnetické pole
Summary
Self enrolment
Skip Navigation

Navigation

  • Home

    • ForumMiestne správy stránky pre všetkých používateľov

    • FilePrehľad kategórií predmetov a učebných textov

    • Courses

      • Slovenský jazyk a literatúra

      • Občianska náuka

      • Informatika

      • Elektrotechnika

      • Grafika na PC

      • Matematika

      • Fyzika

        • Fyzika 01

        • Fyzika 02

          • MKV

          • fyzt2

          • VSL

          • PL2

          • vnut en, praca, teplo

          • plynne latky

          • kruhovy dej

          • Pevne latky

          • Zmena skupenstva

          • Elektrické pole

          • Vznik elektrického prúdu

        • Fyzika 03

        • Fyzika 04

        • ELM

      • Marketing

      • Manažment

      • Právo

      • Ekonomika

      • Dejepis

      • Anglický jazyk

      • Nemecký jazyk

      • Španielsky jazyk

      • Webináre a videokonferencie

      • SOČ

      • Slovníky

      • eLearning studio software

      • Dotazníky

      • Projekt ITMS:26110130656

You are not logged in. (Log in)

Based on an original theme created by Shaun Daubney | moodle.org